jueves, 22 de mayo de 2008

Registrarse | Ayuda Iniciar sesión Nombre de usuario: Contraseña:

Bideo hau ikusterakoan harrigarria iruditu zait,baina ez arraroa izateagatik,naiz eta horrela izan,baizik eta tresna oso erabilgarria eta ona iruditu zaidalako.
Behar duzun edozein informazioa daukazu hor eta edozein lekutan erabil ahal izatea oso interesgarria dela pentsatzen dut.

Betidanik egon diren liburuak,liburutegietan, etxeetan…edozein lekutan dauden liburuen erabilpena galdu daiteke, naiz eta horretarako denbora asko falta dela pentsatu.
Munduan oraindik teknologia ez erabiltzen edo ulertzen duen jende asko dagoelako.

Beste alde batetik azkenean guztiok teknologietara moldatuko garela uste dut eta ,honek abantaila eta erraztasun asko proportzionatuko dizkigute.

Metodo edo tresna oso ona dela pentsatzen dut.

No hay comentarios: